Bu Blogda Ara

8 Eylül 2007 Cumartesi

BENİM ADIM KADRİYE!!!

Televizyonun sağ üst köşesinde gece vakti adımı görünce çok şaşırdım hatta biraz ürperdim. /Eee adım öyle sık rastlanan isimlerden değil. /Yoksa tv'im benimle mi konuşuyor!!/

Kafamdan binbir soru geçerken yanıtı hemen geldi. Efendim Antalya ile Alanya arasında KADRİYE BELDESİ varmış. Google'da Kadriye diye aradığınızda karşınıza ilk kendileri çıkıyor.

Hakan'la geziyorum programıda oraya gitmiş ve yörenin yemeklerini tatmış. Başta Kadriye ismi ender bulunurdu demiştim; ama yanılmışım galiba baksanıza insanlardan ziyade mahalleler, beldeler... ile aynı isme sahibim.

İzmir'de Kadriye Mahallesi var. Antalya ile Alanya arasında Kadriye Beldesi var. Adaşlarım benim!!

Babanem Kadir Gecesi doğduğundan ona Kadriye adı verilmiş. Eskiden Kadir gecesi doğan erkeklere KADİR kızlarada KADRİYE adı konurmuş efendim. Babamda bana babanemin adını vermiş; ben Kadir gecesi doğmadım.

Hiç yorum yok: