Bu Blogda Ara

26 Ekim 2007 Cuma

BEĞENDİKLERİM

Bu aralar sevdiğim şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum: ucuz bir oje, ekmek terapisi, favori dizim, dergilerim...

Yeni Kırmızı Ojem PASTEL'DEN NUMARASI 28. Daha önce FlorMar 321 favorimdi, ondan önce de Maybelline'nin "Candy Apple"ı...

*Yurtdışında olanlar veya yurtdışına gidecekler Essie'nin A-list'ini denesinler. Dönüşte bana da getirebilirler- parasıyla canım:))

*Ayaklarda kırmızı ojeye bayılıyorum. Bakınız: Salma Hayek/Aşka Sor(Ask the Dust) filmi.




ÇAVDAR EKMEĞİM
Sinangil'in çıkardığı Çavdar Ekmek Ununu yeni keşfettim. Hem ekmek makinesinde hem de elde yapılabiliyor.
Mikserin hamur yoğurma aparatı yıllardır kullanılmadan duruyorudu.
İlk defa bugün kullandım ve bu kadar güzel bir sonuç vereceğini tahmin etmemiştim. Daha önce neden kullanmayı akıl edemedim diye hayıflanıyorum.
KitchenAid'e alternatif. Yeni çıkan mikserlerin böyle aparatı var mı, bilmiyorum.Yeni mikser alacaklar bu özelliği de göz önünde bulundursunlar.

Ekmeğim çok güzel kabardı. Boşuna dememişler ne kadar çok yoğurursanız ekmeğiniz o kadar güzel olur diye. (Mikserin hamur yoğurucusu sağ olsun.)

Bir diğerini ekmek makinesinde deneyeceğim bakalım o nasıl olacak?
SALI-CUMA ETKİNLİKLERİM
*Salı Akşamı saat 20:00'de Cnbc-e ekranlarında the new adventures of old christine (eski christine'nin yeni maceraları) izliyorum. Favori dizim, sadece 30 dakika sürüyor.




*Cuma günü "K" günüm. Hem Radikal'in KİTAP ekini hem de K dergisini takip ediyorum.
*Kitap eleştirilerini okumaktan kitap okumaya zaman kalmıyor(!)
* Ayrıca Radikal Kitap ekinin Bulmacalarını çözmeyi seviyorum. Şu ana kadar çekilişten kitap kazanamadım ama olsun, kazanana kadar devam.
Not: Altın Kitaplar sitesi ayın sorusunu bilenlere kitap veriyor.
Bence en güzel hediye kitaptır, ama bana kitap hediye eden yok!
Hediye alacaklara duyurulur...

*K dergisine edebiyatın magazini deseler de ben çok seviyorum. Ayrıca yeni yazarlar da keşfediyorum.
GÖKYÜZÜ... En çok sevdiğim manzara, beni mutlu ediyor ve sakinleştiriyor.

Hiç yorum yok: