Bu Blogda Ara

22 Aralık 2007 Cumartesi

ALIŞVERİŞ ZAMANI

19-23 Aralık (yarın son gün!) tarihleri arasında Topshop'ta tüm ürünler %50 indirimli. Bayram ziyaretleri tamamlandı, misafirler ağırlandı, hava da açık... Eee o zaman Topshop indirimi kaçırılır mı? Arife günü cep telefonuma mesaj gelmese indirimden haberim olmayacak. İndirim olduğunu da duyduktan sonra da bayram demedim alışverişe gittim.

TOPSHOP

Ala ala ne aldım? Bir adet kolye... Daha önceki Topshop gezmesinde aklımda kalmıştı:))

Melek kanatlı( meleklere taktığımı söylemiştim) kolye uçlu kolye.. Ayrıca kelebek ve kalpli kolye uçları da var. Yarı fiyatına...

Mango outletten kendime çok güzel bir kaban aldım.. O yüzden Topshop'taki kabanlarla fazla ilgilenemedim...

Beğendiğim çizme kalmamış...

Postacı şapkası aklımda kaldı. Acaba yarın bir tur daha mı yapsam:))



MANGO
Mango'da da %50'ye varan kış indirimi başlamış


Kırmızı çantam Mango'dan...

Kalem kutusu gibi... Askısız da el çantası gibi kullanılabiliyor. Siyah ve kahverengi renkleri de var...











Çantanın önündeki bölüme Prada'nın bu sezon çantalarındaki gibi elinizi sokabiliyorsunuz.






LUSH

Mango Outlet'in yanındaki küçük dükkana Lush mağazası açılmış... Sabun cenneti... Sadece sabun yok tabii ki ama ben sabun bağımlısı olarak burası tam benlik. Peynir gibi kalıplardan kesilerek gramla sabunlar satılıyor. En az 100 gr. almak zorundasınız. Her ay farklı sabunlarını deneyeceğim. Sabunların son kullanma tarihleri de var. Ben en çok satan ürünlerinden bal özlü "Honey I washed the kids" sabununu aldım.. Çok güzel kokuyor, insan kullanmaya kıyamaz...

Hiç yorum yok: