Bu Blogda Ara

6 Ocak 2008 Pazar

Harry: "Dışarısı otuz derece sıcakken üşümeni seviyorum. Bir sandviçi sipariş etmenin yarım saat sürmesini seviyorum. Benim çıldırdığımı düşünür gibi bana baktığında burnunun üzerinde oluşan o çizgiye bayılıyorum. Seninle bir gün geçirince eve gelip giysilerimin sen gibi kokmasını seviyorum. Her gece uyumadan önce en son konuştuğum kişi olmanı seviyorum. Ve burada olmamın sebebi bu gecenin yılbaşı olması ya da yalnız olmam değil. Bu gece buraya geldim çünkü hayatının geri kalanını biriyle geçirmek istediğini anladığın zaman, hayatının geri kalanı bir an önce başlasın istiyorsun."
When Harry Met Sally

2 yorum:

nur dedi ki...

selam!!
bugün keşfettim blogunu ve bi çırpıda hepsini okudum:)özellikle kitaplardan ve filmlerden yaptığın alıntılara bayıldım, moda haberlerinin güzelliğinden bahsetmiyorum bile:) benide takipçin olarak aklının bi köşesine ekleyebilirsin, ne diyebilirim eline sağlık!!

kadriye dedi ki...

Çok teşekkür ederim Nur. Aklımın bir köşesine eklediğime emin olabilirsin ;)