Bu Blogda Ara

29 Ocak 2008 Salı

-meli, -malı...

*Okumalı:


İçinde kuantum fiziği, Laplace'ın şeytanı, determinizm, istatistik bolca bulunmakta .. Bazı yerlerde sıkıcı olsa da sonunu merak ediyorsunuz.

Ana tema:
"Olasılık dışı, olasılıkSız? Ama imkansız değil!"

Bir de rüyalarınıza dikkat edin; belki toplu bilinçaltından
size mesaj vardır.
*Dinlemeli:




Bıkmadan usanmadan Amy Winehouse'un Back to Black albümü






*İzlemeli:



Dönüş, Siyad'ın 2005 yılında seçtiği en iyi yabancı filmdi. Ben yeni izleyebildim.

Rus yapımı bu filmde 12 yıl aradan sonra ortaya çıkan babayla oğulları arasındaki gerilimli, şüphenin bol olduğu ilişkiye tanıklık ediyoruz.

Film beklenmedik sonla bitiyor. Bakalım siz sonunu tahmin edebilecek misiniz? (Böyle son beklemiyordum)

Her seferinde "dram" türünde filmleri artık izlemeyeceğim diye karar alıp bu kararı tut/a/mıyorum. Bu tarz filmler bir kere seyredilmeli bünye ikinci kez kaldırmaz...
Örnekler: ihtiyar delikanlı, milyonluk bebek, içimdeki deniz, gilles'in karısı...

Hiç yorum yok: