Bu Blogda Ara

27 Şubat 2008 Çarşamba

Bilezik Hakkında Her şey

Mango'nun yeni sezon kataloğunu incelerken dikkatimi sıkça kullanılan bilezikler çekti. Mika, ahşap, metal, püsküllü her çeşit bilezik Mango'da mevcut.

Nasıl Kullanılmış: Ağırlıklı olarak elbiselerle kullanılan bilezikler, en az iki tane üst üste takılmış.

Sienna Miller'da bilezik kullananlardan. Özellikle Turkuaz rengi bileziğini çok seviyorumuş; çünkü mavi renkli aksesuarlar mavi gözleri daha çok ön plana çıkarır(mış)
Bileziğinizi "Bir Dilim Suç"(Layer Cake) galasında Sienna'nın kullandığı gibi de takabilirsiniz. (Kleopatra etkisi ???)
Bilezikler deyince bizden de aklıma Eda Taşpınar geldi. Bilhasa bu yeşil elbisesiyle kullandığı kırmızı mika bilezikleri. Eda her iki kolunda da bilezik kullanmayı tercih etmiş. Ben bu kıyafetini, bileziklerini, çantasını çok beğendim. Farklı olucam diye abudik gubidik kıyafetler giymese daha iyi olur. Arada böyle güzel kıyafet seçimleri de oluyor.
Yazın bilezik kullanmasını seviyorum. Topu topu iki bileziğim var: Yeşil Tahta ve Metalik

Kot pantolon ve tişört (beyaz) ikilisiyle kullanmayı daha çok seviyorum. Ancak ikisini bir arada kullanmıyorum.

Rengarenk değişik formlarda mika bilezikler istiyorum.
-Bitti-


Hiç yorum yok: