Bu Blogda Ara

7 Şubat 2008 Perşembe

Shiseido Göz Altı Kapatıcım



























Benim makyajla pek aram yoktur. Sadece göz altı kapatıcısız çıkmam.. diğerleri teferruat.. Süper alışveriş dergisi bir kaç yıl önce likit kapatıcıları altın-gümüş-bronz diye sıralamıştı. Altın madalya Shiseido likit kapatıcısının olmuştu. Ancak bir göz altı kapatıcısına da 65 Ytl veremezdim... Ta ki Strawberrynet'le karşılaşıncaya kadar..
Strawberrynet'ten Shiseido göz altı kapatıcımı 22 Ytl'ye aldım.. Aradaki fiyat farkına bakın..Bir haftada elime geçti.. Yol parası yok.. Kitap alışverişinden sonra şimdi de kozmetik alışverişini internetten yapıcam.
Daha önce Maybelline (bronz madalya kazanan:) likit kapatıcısını kullanıyordum. Ondan da memnundum, ama arada pek bir fiyat farkı olmayınca daha iyisini neden kullanmayayım?

Hiç yorum yok: