Bu Blogda Ara

25 Nisan 2008 Cuma

13. İZMİR KİTAP FUARI

Fuar kapanmadan sonunda gidebildim.. Ufak bir hatırlatma 27 Nisan Pazar Günü fuarın son günü.. Kitap Fuarı'na her yıl giderim, artık benim için geleneksel bir etkinlik oldu..

Ucuza kitap alır, yazarları görür-bakın, ama tanışırım, demiyorum-, sergileri gezerim; ama panellere katılmam.



Bu yıl aldığım kitaplar:

Aklımda iki kitap vardı: Birincisi Jay Parini'nin Son İstasyon kitabı, diğeri ise Per Petterson'un At Çalmaya Gidiyoruz kitabıydı.. İlkini almadım; çünkü fazla indirim yoktu.(Merkez Kitapları %20 indirim yapmış..) Ama ikincisini aldım..

Klasik olmuş Albert Camus'un Yabancı'sını Can yayınlarından %20 indirimli aldım.

İletişim Kitabevi'nin standında Can Yayınları'ndan çıkmış bazı kitaplar 3 YTL..
Erendüz Atasü'nün "Kadınlar da Vardı" adlı öykü kitabını aldım. Kitabı incelerken bir de ne göreyim: kendi adımı(işte bu bir işaret, al al al diyor) Yeni şiirseverliğimin yanına yeni öyküseverlikte eklendi.. Bilinçli bir tercihti, bu kitabı arıyordum:)
Joyce Carol Oates'in okuyacağım ilk kitabı. Arkadaki tanıtım yazısını beğendim.
Merkez Kitapları'nda Mitoloji dizisinde çıkan kitaplar sadece 2 YTL. Kaçırmayın.. Daha önce Margeret Atwood'un Penelopia'sını okumuştum. Mitolojileri yazarlar kendilerine göre yorumluyorlar. Bu sefer Atlas'ın Yükü'nü aldım. Serideki diğer iki kitabı almadığım için yeniden bana yol gözüktü.

Aşağıdaki üç kitap birlikte satılıyor ve fiyatı 5 YTL.. Postacı kitabını Selim İleri'nin yazısından dolayı biliyordum. Roger Martin du Gard 1937 yılında Nobel Edebiyat ödülünü kazanmış bir yazar. Kitabın ilk baskısı elimde tam 41 yıllık. Kitabın kapağında VanGogh'un postacı portresi yer alıyor. Bu kitabı almak için bile Fuara gidilir.. (Bilgi Yayınevi)
Ayrıca Sel Yayıncılıkta Nick Hornby kitapları %50 indirimli..


Çıkarken “Bir Fotoğraf Camı / Çektiği ve Çekemediği Fotoğraflarıyla Sabahattin Ali” adlı sergiyi gezin. Sergide, yazarın hem kendi çektiği hem de dostlarının çektiği fotoğraflar yer alıyor.

Hiç yorum yok: