Bu Blogda Ara

11 Haziran 2008 Çarşamba

Eski Kitap Kapağı Resmi

Kitap alırken önce konusuna sonra yazarına bakarım, ancak bu kuralı Guy de Maupassant'ın Mutluluk kitabını alırken bozdum. Sahafta eski kitapları kurcalarken, mutluluk kitabının kapak resmi dikkatimi çekti: E. Denli'ye aitmiş. Sonra kitabın adına baktım:mutluluk.. Yazarı da Guy de Maupassant olunca kitabın konusunu okumadan kitabı satın aldım.
Kitap, 17 kısa hikayeden oluşuyor. Mazhar Önad tarafından yapılan çeviri ise harika. Herkes okumalı. Ben başucu kitabımı buldum, darısı sizlerin başına.


Bilgi Notu:Edebiyattan nefret ettiğini söyleyen Maupassant, yalnız Fransa'da değil, bütün dünyada adı "Küçük Hikaye Kralı" dır. Ayrıca asla demode olmayan bir örnek ve daima faydalanılacak bir kaynak olarak kalacaktır.

Kitap kapağındaki resmin büyültülmüş renkli fotokopisini çektirdim. Geriye güzel bir çerçeve bulmak kaldı.

Hiç yorum yok: