Bu Blogda Ara

13 Ağustos 2008 Çarşamba

35 TO 06

Dün Ankara'daydım. Fazla zamanım olmamasına rağmen yine kendimi ıvır zıvır alırken buldum:
Yiyecek: BEYPAZARI KURUSU. Ben sadece Beypazarı'nda yapılıp satılıyordur diye düşünürken ANKARA HALK EKMEK'te de satıldığını gördüm. Ankara'da yaşasam, hergün yiyeceğim yegane yiyecek. İlk kez geçen sene İzmir Fuarı'ndan almıştım.

Kitap: ELIZABETH GILBERT'ın "ye, dua et, sev" kitabını %50 indirim yapmış kapatmakta olan bir kitabevinden 6.90 TL'ye aldım. Ayrıca aynı yerden fosforlu kalemler aldım.


Kozmetik: Şeker Pembesi renginde oje aldım. PASTEL'in 55 no'su..

Bir de sulayınca "I love you" yazısı çıkacak olan bay yumurtayı aldım. Bakalım çıkacak mı(?)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

simdi ben de tam pastelin 55 pembesini sürmeyi düsünüyorum. Bi baktım burda. Güzel tesadüf!

kadriye dedi ki...

:)Rengi çok tatlı değil mi? Ben yeni keşfettim...