Bu Blogda Ara

11 Eylül 2008 Perşembe

Kahve ve Çikolata Keyfi

İzmir'e açılmasını dört gözle beklediğim KAHVE DÜNYASI, AGORA ALIŞVERİŞ MERKEZİ'nde açıldı. (Yuppi) İstanbul Cevahir AVM'deki Kahve Dünyası'nda hem lezzetli hem de ucuz kahvenin keyfini bir yıl önce yaşamıştım. İzmir'e açıldığı ilk gün anneme kahve sözü vermiştim ve bugün bu sözü gerçekleştirmiş olarak karşınızdayım. Alamet-i farikası olan kaşık çikolata, harika. Cam bardakta gelen Latte'si ise müthiş.

İkramlarla bizi daha da şımarttılar: Çikolata Kaplı Kestane, Çikolata Kaplı Lokum ve Drajeler... Bir de Efes Otelinin altında hizmet vermeye başlamışlar.


5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya bu Kahve Dünyası enteresan bir yer hakkaten. 3 kuruşa kahve, yanında 5 kuruşluk ikram. Sürümden kazanıyorlar herhalde.
Ama benim favorim; istisnasız her sabah gidiyorum, Caffé Nero.
Çeşitlilik-kalite-fiyat üçgeninde Starbucks'a 10 basar gibime geliyor.
Bir de bu blogun bir gün Kate Moss'un tasarım ceketi, ertesi gün köy ekmeği şeklindeki bu kasıntısız, kompleksiz yapısını çok beğeniyorum. Ciddiyim, hayat böyle birşey çünkü.

kadriye dedi ki...

Caffe Nero, şimdilik İzmir'de yok Müge.. Jude Law ve Sienna Miller da kahvesini Nero'dan alıyor:))

Blogumun içeriğini beğendiğin için daha da mutlu oldum. Teşekkürler. İçimden geldiği gibi yapıyorum.

Adsız dedi ki...

Sevgili Kadriye 16 aylık bir minik ejderha bakarken bazı şeylere yetişemiyorum ama sayende özellikle izmir'deki olayları yakalıyorum:) çok merci:)

kadriye dedi ki...

Buna çok sevindim, Güldem.. Minik ejderhana öpücükler....

Adsız dedi ki...

öpücükleri aldık ablası:)