Bu Blogda Ara

28 Ekim 2008 Salı

Panter desenli elbisesiyle Kate Moss

Kate Moss'un Eylül ayında Vivienne Westwood defilesine katılırken giydiği panter desenli elbise bugün satışa çıkan yeni koleksiyonunda yer alıyor.

Sunday Times gazetesinin 19 Ekim tarihli Stil ekinde bu elbise için bakın ne demiş:
"17 yaşındayken elbisenin benzerini - yine böyle panter baskısı var- New York'taki açık pazardan aldım. O zamandan beri de benimle. Etek boyunu kısaltıp yeni versiyon için ilham olarak kullandım."
İşte Kate Moss'tan birkaç stil ipucu:
  • Asla başta aşağı aynı markanın kıyafetini giymeyin. Örneğin arkadaşının düğününe katılırken Chanel elbisesini Türkiye'den(!) aldığı küpelerle ve antika '30'lardan kalma mavi kadife üstle tamamlamış.
  • En iyi deri ceket: Balenciaga'nın bisikletçi deri ceketi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu elbiseye tma anlamyıla bayıldım!
zaten christmas serisinin tüm parçaları çok iyi olmuş.

kadriye dedi ki...

Siyah strapless elbise var ben onu da beğendim:))