Bu Blogda Ara

19 Kasım 2008 Çarşamba

Ağırlık Merkezi

Egzersiz rutinimde haftada üç gün (P.tsi-Ç.ba-Cuma) ağırlık çalışması var. Önce 45' kondisyon bisikleti, sonra 30 kez yarım şınav, ardından da gelsin dumbıllar! Esneme hareketleriyle de bitiş.


Önce 1lt.lik pet şişelerle başladım, şimdi de 2.5 kg'lik dumbıllarla çalışıyorum. Öyle "Rocky" gibi erkeksi bir kasım yok! Düzenli olarak ağırlık kaldırdığımda sırt ağrım geçiyor ve daha dik duruyorum -farkında olmadan!.. Bazen kaytardığım da oluyor tabi.
Ayrıca ayak bileğine bağlanan kum torbasından da aldım.Kısa mesafeli yürüyüşlerde onu da kullanıcam. Ev içinde de takıyorum. Özellikle reklam aralarında koltukta otururken ayak bileğinde ağırlıklar kaldır indir. Bayağı işe yarıyor. Fayda faydadır!
Hem kilo vermek, hem bedeninin güçlendirmek hem de kemiklerini korumak isteyenler, ağrılık çalışmalarına başlamalı.

Hiç yorum yok: