Bu Blogda Ara

15 Kasım 2008 Cumartesi

Bitkisel Jel Muz Aromalı

Bildiğimiz tatlı jöle işte.. Jölenin kıvamını tutturmak zor dendiğinden uzun zamandır paket halinde beklemekteydi. Ha bugün yaparım ha yarın derken bir ayı buldu. Gerekli olan malzeme de sadece 500 ml. kaynamış su!. İçine meyve koymakta size kalmış. Son iki gündür yapıyorum. Kıvamını da tutturabiliyorum. Ne mi yaptım:

Cam kaseyi ıslattım, sonra kaynamış 500 ml. suda jeli erittim. İçine muzları ekledim. Oda sıcaklığına gelince üzerini önce streç filmle sonra da alüminyum folyo ile kapattım. Buzdolabında 2 saat beklettim. Yeceğimiz zaman kaynamış su dolu bir kabın içinde jölenin olduğu kabı bir 10-15 saniye beklettim. Kabı salladığınız zaman jöle de sallanıyorsa; işlem tamam..Servis kabına ters çevirdim. Sonra da bekletmeden kesip servis ettim!

3 yorum:

Adsız dedi ki...

afiyet olsun,güzel gözüküyor:) bende karışık meyve ile yapıyorum yazın,serin serin güzel oluyor:)

kadriye dedi ki...

Teşekkürler,Güldem. Görüntüsü kadar tadı da güzeldi :)Yapımı pudingten bile kolaymış. Gözümde büyütmüşüm!

Adsız dedi ki...

ayneen:) çok kolay ve leziz:)