Bu Blogda Ara

7 Kasım 2008 Cuma

EMPIRE DERGİSİ KASIM 2008 SAYISI

Tüm zamanların en muhteşem 500 filmini merak ediyorsanız Empire dergisinin bu sayısını kaçırmamalısınız. Hem yeni fiyatı hem de hediye DVD'si de cillop gibi!. Üçte birini izlemişim yani 172 film. En çokta Miyazaki'nin dört filminin en iyi 500 film içinde yer almasına sevindim: 488. Prenses Mononoke (1997), 339. Ruhların Kaçışı (2001), 275. Komşum Totoro (1988), 230. Yürüyen Şato (2004)
Tüm zamanların en muhteşem 500 filmi listesinde birinci sırada Baba filmi yer alıyor. En son sırada ise (500) Ocean's Eleven var.
Derli toplu güzel bir liste hazırlamışlar. Benim için arşivlik!..
Miyazaki seviyor musunuz? O zaman size bir soru: "LAPUTA" hangi filminde yer alıyor? İlk doğru yanıtı gönderen okuyucumuza Miyazaki'nin son filmi küçük deniz kızı Ponyo'yu izleme şansı :)
Az kalsın unutuyordum! Tüm Zamanların En İyi 10 Türk Filmi'ni belirlemek için bu formu doldurun!

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Castle in the Sky

kadriye dedi ki...

Evvveeettt! Bildin, Müge.. Cevap gelmeyince birazcık üzülmüştüm. Ama şimdi bir Miyazaki seven daha buldum. Yanılıyor muyum?

Adsız dedi ki...

Ben bu blogu okumaya ilk başladığımda tepedeki resimde süpürgesinin üstünde Kiki vardı, yaa yaaa... :P
PS: Haftasonu yoğun geçti, bloglara girmedim. ;)
Miyazaki ile ilgili yazı yazmıştım ben, şimdi aklıma geldi. Bulursam koyayım, okuyalım bari. :)

kadriye dedi ki...

Evet, küçük cadı kiki'yi hatırladın:)) Bu blog Mkareleri seviyorr= M(üge)X M(iyazaki) :P

meraksız melahat dedi ki...

çok çok çok:)