Bu Blogda Ara

14 Aralık 2008 Pazar

Küçük Keyifler

Dergi Keyfi..Eskiden daha çok dergi okurdum. Moda, kadın, film, yemek.. Şimdi daha seçici oldum..
Paris Vogue: Aralık-Ocak sayısını Monaco prensi Stephanie'ye ayırmışlar. Artan dolar/eurolar derginin fiyatını da arttırıyor. Her ay yeni fiyatıyla karşımızda.. En azında Amerikan Vogue gibi değil fiyatı!..
Empire Dergisi: Aralık sayısında Seven(Yedi), Yaratık ve Hayatındaki Azizleri Keşfetme Kılavuzu DVD'sinden birini seçebilirsiniz. Vizyona girdiğinde iyi yorumlar alan Yaratık(Host) filmini seçtim. Güzel bir film. İyi bir seçim. Film dergilerinin eski sayılarını da okumak ayrı bir zevk. Gözden kaçan detayları bulabilirsiniz. Tabii filmi izledikten sonra...
All Alışveriş Dergisi: Aralık sayısında eşantiyon olarak Blistex marka dudak nemlendiricisi veriyor. Dergi 4 YTL, dudak nemlendiricisi 6,5 YTL.. Yanında da güzel bir dergi.. Daha ne olsun!. Resimde iki dudak nemlendiricisi görüp iki tane verdiğini sanmayın!.. Şansıma benim aldığım All dergisinde iki tane birden vardı. Hihihi..Çikolata keyfi
Kahve Dünyası'nda çikolata fondü lezzizdi. En çokta çilek yakışıyor; mevsimi olmamasına rağmen....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kahve dünyasına bir kaç kez gittim ama fondue olduğunu bilmiyordum. en kısa zamanda deneyeceğim ;) / mahnita

Adsız dedi ki...

fondue nefis bir lezzet denemeyenler mutlaka denesin önerim kahve dünyasında =)