Bu Blogda Ara

23 Aralık 2008 Salı

Steve Madden Lasoo Botu

Üç ay sonra %50 indirimden aldım.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni botlar hayırlı olsun efenim!
Bu sene en sevdiğim yeni potinler benim de Steve Madden'dan aldığım gri süet botlar. Çizmeli kedi gibi her yere giyiyorum onları.
Seninkiler de çok hoş, tam rock&chic tarza hitap edecek türden.

kadriye dedi ki...

Teşekkürler,freulein:)Yeni potinlerini de iyi günlerde giy!"Potin" lafını sık kullanıyorum bu aralar ve senden de bu yorum geldi! Telepatik bağ, inanılmaz....

Adsız dedi ki...

çok güzeller güle güle kullan

kadriye dedi ki...

Teşekkür ederim. XOX

Adsız dedi ki...

canım acaba ne kadara aldını sorabilir miyim?? internet sitesinden bende bi bot beğenmiştim. acaba ne kadar olmuştur die karşılaştırcamm=)))) C.

kadriye dedi ki...

200 liradan 100 liraya düşmüştü. İçi ve dışı deri bir bot!..

Adsız dedi ki...

çok iyiymiş=))) umarım benim istediğim de vardır.. C.