Bu Blogda Ara

2 Ocak 2009 Cuma

Nicole Richie'nin Makyajı

Dudaklar: Çıplak. Nicole Richie, Nars'ın Orgasm dudak parlatıcısını kullanıyor. Sephora'da 50 TL. Daha ucuz bir ürün olarakta Rimmel'in Lasting Finish Nudes serisinde yer alan 320 numaralı Nearly Nude rujunu öneririm.
Tırnaklar: Kırmızı ve Bordo tonları. Nicole Richie fotoğrafta kırmızı tonlarında bir oje kullanmış. Konuk editörlük yaptığı zaman Essie'nin bordo rengini önermişti. Kışın bordo rengini kullanmayı seviyorum. Kırmızı renk ojelerden: Flormar 321, Maybelline Candy Apple, Pastel 28 numarayı öneriyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Maybelline Candy Apple güzel, hem diğerlerine oranla çabuk da kuruyor. Bir de bugün oje kurutucu aldım, Kanyon markaydı galiba.

kadriye dedi ki...

Hiç oje kurutucu kullanmadım? Ojenin kurumasını beklemekte işkence, gerçi. Memnun kaldın mı, kurutucudan...

Adsız dedi ki...

Henüz denemedim fakat bir arkadaşım çok memnun kalmış, o aldırdı bana da.