Bu Blogda Ara

14 Ocak 2009 Çarşamba

Son Rıhtım

Roman bir taraftan küçük bir kargo yük gemisi (Tramp Steamer), onun kaptanı Jon Iturri, sahibi Varda arasındaki aşkı anlatırken; diğer taraftan ise anlatıcımızın Tramp Steamer ile birden çok karşılaşması ile gelişen olaylar ve rastlantılar etrafında geçiyor. Kısa ama etkileyici bir roman. Fiyatı:8 TL. Turkuvaz Kitap'tan çıktı!..
Cervantes ödüllü yazar Alvaro Mutis'ten bakın Gabriel Garcia Marquez nasıl bahsediyor:" Altı yılda sekiz kitap. Alvaro'nun tek sayfasını okumak bile nasıl bir yazar olduğunu anlamaya yeter. Onun hem yaşamı hem de yapıtları, o kayıp cenneti asla bulamayacağımızı anlatan kehanetlerdir."

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kadriyecim valla senden ilham alarak okuyacağım kitaplar bini buldu:) tanıtımın çok ilgi çekici ama kitapların içide ii valla:) şuan unutma bahçesini okuyorum,çok hoş:)

kadriye dedi ki...

Teşekkür ederim Güldem;)Kendimi artık moda-stil-trend konularında sınırlandırmaya çalışıyorum. Ancak yine de güzel bir kitap olunca kendime gem vuramıyorum!.. İstiyorum ki başkaları da en azından bu kitaplardan haberdar olsun;)

Unutma Bahçesini daha okumadım. Latife Tekin'in di yanılmıyorsam(!) Ben de Henri Troyat'nın yazdığı Rasputin biyografisini okuyorum. Roman tadında;)

Adsız dedi ki...

bence kitap tanıtımınıda bırakma,kesinlikle çok güzel bir okuma tarzın var:)

unutma bahçesinin ankara tatilinde yarısına geldim,izmire dönünce devam ededmedim,şimdi yine baştan başladım:) bitince konuşuruz:)

rasputin den de bahset :)

sevgiler...

kadriye dedi ki...

Teşekkürler;)Sevgilerin yerine ulaştı8P