Bu Blogda Ara

16 Ocak 2009 Cuma

Söz Okurun;)


"Merhaba Dadi..

Az önce rastgele bloguna rastladım.. Gercek misin degil misin bilemedim inan:) Hani oyle firmaların kendi reklamlarını yapmak icin fazlasıyla gercek' leştirilmiş bi blog olabilirsin diye suphelendim- komplo teorisi- :) Aylık kadın dergilerinden aldıgım keyfi aldım inan, hatta daha fazlasını.. Samimi ve super ugrasılmıs bisi senin blogun.. Begenildigini bilmek ve ne kadar guzel bir iş cıkarmıs oldugunu duymak istersin diye ha bi de gercek misin degil misin ögrenebileyim;) diye yazıyorum..:):)

Ellerine saglık.. Supersin.. Tebrik ederim
!"

idiL
[Bu mesajı alınca çok mutlu oldum. İdil'in iznini de alıp yayınlıyorum. Hiçbir firmayla da bağlantım yok;) Beğendiğim şeyleri elimden geldiğince sizlere sunmak istiyorum. Beğeniliyorsa ne mutlu bana;) ]

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aynen ben de teadufen rastladım, hemen bookmark yaptım duzenli takip ediyorum...
artık bu tipteki yabancı blogları takip etmekten sıkılmıstık, burda da boyle seyler gormek cok guzel!

kadriye dedi ki...

Teşekkür ederim Z. Ancak yabancı bloglardan kopyala yapıştır yaptığımı demek istememişsindir umarım. Bu beni üzer:( Ah o ünlem...

Adsız dedi ki...

hayır hatır kesinlikle oyle demek istemedim=))

sadece turkiye'de de boyle seylerin takip edilmesi guzel anlamında yazmıstım=))

kadriye dedi ki...

O zaman yanlış anlama giderilmiştir :)