Bu Blogda Ara

22 Şubat 2009 Pazar

Deri Pantolon

Kararsızdım, ta ki Diana Kruger'ı deri pantolonuyla görene kadar. Evet evet deri pantolon istiyorum. Çok ama çok moda olduğu için değil;)Deri ve jean birlikteliğini sevdiğim için ki o da bu sene moda!...

Deri pantolon giyen ünlüler:

Diana Kruger, Alexa Chung, Katie Holmes, Olivia Palermo, Mischa Barton

Diana Kruger; deri pantolonunun üstüne giydiği beyaz mini pileli eteğiyle aha tarz budur, diyor. Sevgilerimi kazanıyor. Alexa Chung ve Katie Holmes; deri pantolonun yalnız gece davetlerde değil gündüz babet ve botlarla da giyilebileceğinin en güzel örneklerini gösteriyor. Mischa ve Olivia; deri pantolonunu gece katıldıkları davetlerde girmişler yani gece deri pantolonu topuklu ayakkabılarla ve smokin/klasik ceketlerle tamamlayabilirsiniz.

Başka nasıl giysem: Deri pantolonunuzu kot yeleğinizle birlikte giyin./ Böyle de giyebilirsiniz./ Kate Mosssuz bu bölüm bitmez.
Diana Kruger dışındaki fotoğraflar ELLEUK- DERİ PANTOLON GİYEN ÜNLÜLER.

3 yorum:

libellulina dedi ki...

evet katılıyorum bencede çok güzel bende istiyorum ama ne bileyim burada giyemem herhalde. bizim türkler anlam veremeyeceklerdir. tuhaf soru ve bakışlara maruz kalıcam kesin. o yüzden çekiniyorum açıkçası..

Zeynep dedi ki...

Ben de yaz ucuzlugundan MRM'den guzel bi deri pantolon aldim bu hafta. Havalarin sogumasini dort gozle bekliyorum! deri pantolonun ustune deri ceket giyme fikrine ne diyorsunuz aksam cikarken? cok istiyorum bunu denemeyi ama cok mu goze batarim?

kadriye dedi ki...

Bu sezonun hit ürünlerinden biri olan deri pantolonu indirimden almakla çok iyi etmişsin.İyi günlerde giy. Bu sezon deri üstü deri giymek çok trendy olacak.. o yüzden tereddütsüz giyebilirsin;)"Biker Chic" trendinin uygulayıcısı olursun...