Bu Blogda Ara

15 Nisan 2010 Perşembe

Kot Şort Yaptı(rdı)m!..

Kot Şort Yapımı yazım teoride kalıyordu. Hafta sonu dolabımı düzenlerken üniversite zamanımda benimle özdeşleşen Levi's 501 (indigo) kotumu buldum. Uzun zamandır giymeyince kot şort yapma işini teoriden pratiğe dökmeye karar verdim. Tek yapmam gereken paçaları aynı hizada kesmekti. Ancak daha önceki denememde yamuk yılık keserek bir kotu heba etmişliğimi göz önüne alarak bu sefer terzinin yolunu tuttum.
Ceplerinden sonra iki-üç parmak uzunluğunda kestirdim. Öyle paçalarına makine çektirmedim. Usta da para almadı. İyi ki evde kesme çabalarına girişmemişim. Makinede yıkadım. Yıkadıktan sonra püskülleri oluştu.İstediğim uzunlukta, ne dar ne de bol bir kot şortum oldu. Vesselam ben sonuçtan memnun kaldım. Bir dahaki sefere buz mavisi kotumdan şort yaptıracağım.

2 yorum:

Matissera dedi ki...

harikkaa olmuş! güle güle giy :) bende asitli kotumdan şort yapmayı düşünüyorum, bitince bloguma koyucam ;)

kadriye dedi ki...

Teşekkürler;)