Bu Blogda Ara

5 Nisan 2010 Pazartesi

Trendlerden Geri Kalmamak İçin

Nicole Richie gibi ben de kot ve tişörtçüyüm. Trendleri takip ederken de üst kıyafetlere ağırlık veririm. Bu sezonda öncelik verilmesi gereken iki parça:
(1) Militer Gömlek: Askeri trendinden geri kalmamak için...
(2) Beyaz Blazer: Geçen sezon ünlülerin üstünde gördük, şimdi ise başta Chloe, Stella McCartney gibi markaların da koleksiyonuna eklemesiyle altın çağını yaşıyor. Serin geceler için de vazgeçilmez bir parça.

(Vogue Paris'in Şubat 2010 sayısından- Styling:Emmanuelle Alt- thefashionspot)

*FAS'a gitmek istiyorum!...

4 yorum:

Matissera dedi ki...

bende istiyorum beyaz blazer, yaz için kot şortlarla çook tatlı olacak, gömleğe de bayıldım :)

kadriye dedi ki...

Gömleğe ben de bayıldım. Dsquared2'a ait. Beyaz blazer ve kot şortlu seni görmek isteriz;)Yakışır.

Matissera dedi ki...

mihihi >.< yaz gelsin artık kot şortlar, sandaletler çıksın :)

kadriye dedi ki...

Evet gelsin artık yaz.. Bu ara mevsimde giyinmek hiç kolay değil..