Bu Blogda Ara

19 Aralık 2014 Cuma

Güzellik halleri

Ben de işe yarayan, belki size de faydalı olabilecek güzellik tüyolarım:

* Uzun kirpikler için: Badem yağı yerine Vaseline kullanmayı deneyin. Her gece yatarken uygulayın. Düzenli kullanım sonucunda farkı görün. 

*Güçlü ve sağlıklı tırnaklar için: Daha önce dıştan uygulanan bir üründen bahsetmiştim. Şimdi bahsedeceğim şeyi yaparsanız başka hiçbir ürüne ihtiyacınız kalmayacak. Ayrıca tırnaklarınız üzerine cila sürülmüş gibi parıldayacak.(Belki artık oje kullanmama nedenim de budur) Açıklıyorum...Kemik suyu..Evet..Son bir yıldır düzenli olarak çorba ve yemeklere kemik suyundan ekliyorum. Bunun dışında hayatımda bir değişiklik yapmadım ama tırnaklarım hiç olmadıkları kadar sağlıklılar.İçeriğindeki kalsiyum, magnezyum ve kolajen sayesinde tırnaklar dışında, cilt ve kemikler içinde faydalı. "Cilt bakımının içten başlaması gerekir." sözü ne kadar da doğruymuş.

*Sivilceler için Aloe Vera bitkisinin öz suyu..Gerçekten işe yarıyor.. Yarına kocaman olur dediğim sivilcenin üzerine gece sürdüm. Sabah kalktığımda sivilce yoktu.. Saksı olarak evinizde bulundurun.

Hiç yorum yok: