Bu Blogda Ara

30 Aralık 2015 Çarşamba

Yılbaşı sonrası lahana kürü


Yıl boyunca yediğime içtiğime dikkat ettim, kan grubuna göre beslenmeyi elimden geldiğince uygulamaya çalıştım ve vücut ağırlığıyla yapılan egzersizler yaparak vücuduma iyi baktım. Alkış.

Ancak yılbaşında sistemimi kapatıyorum ve canımın istediği  abur cubur -cips,soya kaplı fıstık-, fast food -hamburger, patates kızartması,pizza-, ve tatlı olarak torpil ve pastiç yiyerek yılı bitirmeyi düşünüyorum. Aklıma ilk gelenler bunlar..Sanırım kan şekerim düştü..Bir yudum tarçınlı suyumdan içeyim..

Yılbaşı ertesi de Dr. Bradley'nin lahana kürünü uygulayacağım.
Siz de uygulamak isterseniz; buyurun liste:


Kahvaltı:

-1 dilim ekmek
-1 dilim light beyaz peynir
-1 haşlanmış yumurta
-Şekersiz çay

Öğlen:
-1 büyük tabak lahana yemeği
-1 kutu sade Activia
-1 dilim ekmek

Ara: 1 elma
Akşam: (en geç 19.00)
-1 büyük tabak lahana yemeği
-1 büyük kase salata (1 tatlı kaşığı zeytinyağlı + limonlu)

Ara: 2 mandalina


Lahana Yemeği

-Yarım lahana (küçük)
- 2 havuç rendesi
-1 diş kıyılmış sarımsak
-1 demet ince kıyılmış maydanoz
-El büyüklüğünde tavuk göğüs
-Baharat (Acı kırmızı biber)

Hazırlanışı:
Lahanayı ince kıyın. Tavuğu küçük parçalara ayırın. Tüm malzemeyi üzerini geçecek suyla orta ateşte pişirin.

Hiç yorum yok: