Bu Blogda Ara

15 Aralık 2015 Salı

-Salı ve perşembe günleri evde yoga yapıyorum.

Yoga hem fiziksel, hem ruhsal hem de zihinsel bedene hitap eden bir spordur.


Taytımı giyiyorum, egzersiz matını -bu ince mat bile işinizi görür- seriyorum, Youtube'da: Yoga eğitmeni Müjde Mısırlı ile Yoga videolarını açıyorum. Başlıyorum yoga yapmaya. Bazen kahvaltıdan önce yapıyorum bazen de gece yatmadan önce. 25-30 dakika hayatın karmaşasından uzaklaşıyorum. Kendimi iyi hissediyorum.

Bu bahanelere bir son verin:
-Yoga pahalı bir spordur..Bir tayt, bir yer minderi yeterli. 
-Ben o kadar esnek değilim. Zorlanırım..Denemeden bilemezsiniz. Spor salonlarında ya da yoga kulüplerinde yapmaya çekinenler evde rahat rahat çalışabilirsiniz. Zaman geçtikçe esnekliğiniz de artıyor.
-Zamanım yok.. (Youtube sayesinde artık bu bahanenin de geçerliliği yok. Açın videonuzu, istediğiniz zaman istediğiniz yerde egzersizlerinizi yapın.

Motive  olduysanız, sizi ilk dersinizle başbaşa bırakıyorum.

Namaste!

Hiç yorum yok: