Bu Blogda Ara

25 Eylül 2007 Salı

BUGÜN NE GİYSEM

Çocukluğumdan beri en çok sorduğum soru: "Bugün ne giysem?"


En çok yakınmamda: "Giyecek hiçbir şeyim yok." [Gerçi çocukken bile anne ve babamın kıyafetlerinin toplamından daha fazla kıyafetim olmasına rağmen.]

Artık bu soruna bir son veriyorum!!!!

Dergilerden beğendiğim kıyafetleri kesip saklıyorum. Şimdi blogumda bugün ne giysem başlığı altında beğendiğim günlük kombinleri yayınlayacağım.

Benzer kıyafetlerim olduğu ünlüleri seçicem. "Bugün ne giysem" etiketinden sizde yararlanın.

Bugün Kate Moss'a yer veriyorum. Gri metalik babeti ve siyah skinny jeanini o da çok giyiyor!!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

yok yok pes diyorum sen mükemmelsin :)

kadriye dedi ki...

Böyle övgüleri duyunca çok mutlu oluyorum. Teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

canımın içi sen bence faslasıyla hekediosunn..:)bu blogu tesadüf olrak buldm şimdi her gn bakıorum bende bugun acaba ne giysem diiyip diyip duruodum:)artık kurtuldm )

kadriye dedi ki...

Teşekkür ederim. Bugün ne giysem bölümünde en çok hangisi işine yarıyor?
- Ünlülerin tek fotoğrafı (Yukarıdaki gibi)
-Mercek Altı
- Defilelerden
Önerilerini bekliyorum...Selamlar...

Adsız dedi ki...

ünlülerin fotoları güsel oluyor fikir açısından tabi senin pazar alışverişlerinide unutmamak lazm:)malesef burada hiç güsel değişik şeyler bulamıyoruz

esmanur dedi ki...

her zaman güzel şeyler giyerim kadriye gibi dandik değil.