Bu Blogda Ara

18 Kasım 2007 Pazar

VATAN KİTAP KULÜBÜ'NDEN SEÇTİKLERİM

Her Cumartesi Vatan Gazetesi 2-3 YTL'ye kitap veriyor. Dün Emir Kıvırcık' ın "Büyükelçi" kitabını verdi. Satış fiyatı 14 YTL olan bu kitabı Vatan Gazetesi sayesinde 2,5 YTL'ye aldım.

Vatan Gazetesi sayesinde sahip olduğum diğer kitaplarım şunlar:


7 Günde 3,5 Kilo Jason Vale : Taze meyve sebze suyu diyet kitabı. Amazon'da uzun süre 1 numarada yer alan kitabı ben beğendim. Detoks yapmak isteyenler için iyi bir kaynak.
Fransız Kadınlar Niçin Kilo Almaz? Mireille Guiliano : Fransız kadınlarının yaşam tarzlarını konu başlıklarıyla-ekmek,domates,çikolata...- anlatan bu kitapta ayrıca yemek tarifleri de var. Diyet kitabı değil. Zayıflatan "Sihirli Pırasa Çorbası" tarifi denenmeli.
Ermiş, Sörfçü ve Patron ROBIN SHARMA
Ferrari'sini Satan Bilge ROBIN SHARMA
Babil'in Kervan Taciri GEORGE S. CLASON

*Ferrari'sini Satan Bilge kitabını okuduktan sonra verdiğim tepki "Aaaa..Ben bunları zaten biliyordum" oldu..... Kitabı sevmedim.

Bu kitapları okumak isteyenler Cumartesi günleri Vatan Gazetesi'ne bakarak olsun.

Hiç yorum yok: