Bu Blogda Ara

27 Mayıs 2008 Salı

ALEXANDER WANG

Kalbimin hızlı atmasını sağlayan bu koleksiyonun tasarımcısı Alexander Wang.. Bir jean veya siyah pantolonla nasıl sofistike olunacağının kanıtı.. Nasıl gözümden kaçırmışım.. Sorry Alexander...

Jean, Jean, Jean

Siyah ve beyaz
Gömleğin kolu, pantolon paçasının kıvrılması, ortadaki elbisenin(önce gömlek ve etek zannetiğimi itiraf etmeliyim) kemerinin kıvrımı.. Oh la la.. Eğer tek bir koleksiyon seçme şansım olsaydı Alexander Wang'ın koleksiyonunu seçerdim. 2008 CFDA En İyi Tasarımcı Ödülünde Aday olan Alexander'ın kazanması dileğiyle...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

alexander wangı bende cok seviyorum.
bu arada iki haftadır bloguna bakıyorum gercekten cok guzel, yani zevklerimiz neredeyse aynı.
lutfen blog yazmaya devam et :)

kadriye dedi ki...

Öncelikle güzel yorumun için teşekkürler. Bazen blog yazmayı bırakmayı düşündüğüm zamanlar oluyor ve beğenenler olunca devam etmeye karar veriyorum:)

Alexander Wang kardeşliği kuralım, ne dersin:)

Adsız dedi ki...

bana uyar :)
birde marc jacobs kursak :)

kadriye dedi ki...

kurduk varsay..