Bu Blogda Ara

26 Mayıs 2008 Pazartesi

Sean Penn

Jüri başkanlığını Sean Penn'in yaptığı 61. Cannes Film Festivali dün sona erdi, ödüller sahiplerini buldu. En İyi Yönetmen Ödülü'nü de "Üç Maymun" filmiyle Nuri Bilge Ceylan kazandı. Tebrikler Nuri Bilge Ceylan'a.. Blogumu baştan beri takip edenler Nuri Bilge Ceylan sinemasını sevdiğimi biliyorlar.

Sean Penn başlığı attım, ama habire Nuri Bilge Ceylan'dan bahsediyorum.. Tamam şimdi hanidir bahsetmek istediğim Sean Penn ile ilgili diğer konulara geçebilirim..

Sean Penn'in hem senaryosunu yazdığı hem de yönettiği Into the Wild filmini izlediğimden beri etkisinden kurtulamadım. Oyunculuk güzel: Emile Hirsch'in performansı için bile seyredilir. Hal Hallbrook bu yılki Oscar ödüllerinde en iyi yardımcı aktör dalında adaydı, ama kazanamadı. Müzikler süper: Özellikle Eddie Vedder'den Society.


Konusu:Gerçek bir hikayeden yola çıkarakçekilen filmde üniversiteden yeni mezun olan Chris(topher) herşeyi geride bırakarak otostopla Alaska'ya gitmeye karar verir. Orada vahşi doğanın ortasında yaşayacaktır. Yol hikayelerini sevenler zaten kaçırmamıştır:)

Yeni alışkanlığım ise izlediğim filmlerin internet sitelerini gezmek. "Into the Wild" filminin sitesi ise özenilerek yapılmış bir site. Özellikle "experience" bölümünü atlamamalısınız. Harita eşliğinde Chris'in gezdiği yerleri gezecek, notlarını ve okuduğu kitapları göreceksiniz.
1986 yılında Sean Penn'in giydiği tişörte dikkatinizi çekmek istiyorum. Harley Davidson tişörtünün bu modelini arıyorum. Duyurulur..

Hiç yorum yok: