Bu Blogda Ara

4 Eylül 2008 Perşembe

Arada Kaynadılar!!!

Ankara'dan aldığım "BAY YUMURTA" görevini yerine getirdi. "I LOVE U" yazısı çıktı!! Ayrıca bu bir sarmaşıkmış.. Filiz verdikçe veriyor.. Endişeliyim ya bütün evi sararsa:)))

********
KHALED HOSSEINI'nin Uçurtma Avcısı kitabından sonra BİN MUHTEŞEM GÜNEŞ kitabını da okudum. Mekanımız yine Afganistan, ama bu sefer Khaled kadınlar üzerinden öyküsünü anlatıyor. Güzel, çabuk okunan bir kitap. Yıllar önce "Osama" filmini izlediğimden konu fazla yabancı gelmedi. Hatta filmden sonra bir daha Afganistan ve kadınlar konusunun birarada kullanıldığı filmleri izlememe ve kitapları okumama kararı almıştım. Kız çocuklarının molla geçinen ihtiyarlarla evlendirilmesi bugün bile sinirlenmeme yol açıyor.
********
Tülbent trendine kayıtsız kalmadım. Sarı tülbent, çekmeceden çıktı!..

4 yorum:

Simge Kurban dedi ki...

Bu yumurtadan ben ve sevgilimde de vardı; ama bizimki filizlenmedi, iyi bakamadık :(
Senin yumurta ne güzel filizlenmiş, Dersin ki çiçek açacak :)

kadriye dedi ki...

Bu fotoğrafı iki hafta önce çekmiştim. Şimdi görsen Simge, ellerimden büyük yaprakları var:))Yumurta artık filizleri taşımakta zorlanıyor!! Satıcıya göre püf noktası, güneş gören yere koymakmış...

Simge Kurban dedi ki...

Güle güle büyüt :)
Çocuğun gibi oluyor bir süre sorna zaten, ellerinle suyunu verdiğin, büyümesini beklediğin için.

kadriye dedi ki...

Teşekkürler..Dediğin gibi Simge evin bir bireyi oldu beyefendi :)İlgisiz kalmıyor...