Bu Blogda Ara

23 Kasım 2008 Pazar

Hep Püskül Hep Püskül

Püsküllü elbiseler, bluzlar, çantalar ve ayakkabılar kışın her mağazada karşımıza çıkmaya devam ediyor. Çünkü in!

Çanta:Stradivarius (79 Ytl)

Geçen sene de modaydı! Sıkı durun 2009 yazında da moda! Özellikle elbiselerde.. Out olcağını mı zannettiydiniz! Alberta Ferreti, Alessandro dell'Acqua, Jill Sander, Undercover
*Undercover'ın tişört elbisesini çok beğendim. Çok beğendiğim varsa az beğendiğim de var demek ki: Jill Sander'ın elbisesi.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bu püskül olayı iyi hoşta zayıf hatunlarda daha bir kibar mı duruyor ne:) ben biraz daha kilo veriiim der bu püskül olayını rafa kaldırırım:)

kadriye dedi ki...

Püsküllü kıyafetler insanı kilolu gösterir!.Doğru bir tespitte bulundun Güldem:)

Adsız dedi ki...

gerçi şimdi aklıma geldi,yinede çanta ayakkabı kullanabilirim püsküllü:) dimi ama :)

Adsız dedi ki...

Ya, onu bunu geç, eskiden 90'lar başında püsküllü Mickey Mouse t-shirtleri vardı, hatırlar mısınız? Olsa, nasıl giyerim. Asıl onlar patlasın yine. :)
Hatta strech kotlar o zaman da modaydı. Bu ikisi beraber kombinlenir, cool olunurdu mahallede sek-sek ve ip atlamaca oynanırken. :P

kadriye dedi ki...

Müge aklımdan geçenleri okuyorsun:) Yazının bir yerine püsküllü mickey mouse tişörtü iliştirecektim, sonra unutmuşum!.Çocukken en sevdiğim tişörtümdü. Bir de püsküllerinde boncuklar vardı. Ah ah.. Çocukluğa özlem mi!

kadriye dedi ki...

Güldem püskülleri ayakkabı ve çantada seviyorum. Ama öyle çok püskülü de olmuyacak. Çarliston tarzı elbiselerde özel bir gün için kurtarıcı olabilir! Yakışanı buldum mu alcam atçam kenara!. Çünkü bu tarz elbiselerde her zaman giyilir; modası geçmez.

Adsız dedi ki...

bende aslında bir elbise var,2003 te almıştım askılı siyah püsküllü bir elbise,kalça kısamından diz üstüne kadar siyah ipek püskülleri var,gerçekten çokta para vermiştim o zaman:) gençlik işte:) ancak bir daha nasıl giyerim bilmiyorum zira 36 beden :) şimdiki bedenimi hiç söylemiyorum:))