Bu Blogda Ara

24 Kasım 2008 Pazartesi

Zamazingolar

Kullanana kadar yokluklukları pek hissedilmeyen, ama kullandıktan sonra iyi ki almışım dedirten şeyler:
*Diş Macunu Sıkacağı: Aldığım diş macununun yanında eşantiyon olarak geldi. Yandaki kolu çevirmen yeterli! Öyle altından sıktın, ortasından sıktın yok sen üstünden sıktın derdi yok! Ayrıca diş macunu da dibek gibi duruyor;)
*Palmolive Koku Giderici Sıvı Sabun (Mutfak için): Ellerde hiç sevmediğim koku soğan, sarmısak kokusudur. Ne kadar yıkarsan yıka çıkmaz! O zaman plastik eldiven kullan diyebilirsiniz, ancak o eldivenleri kullanmayı sevmiyorum..Palmolive iyi bir boşluğu doldurmuş. Watsons'ta 2 Ytl.
*(Toz, kıl, tüy) toplayıcı: İkea'dan 2 Ytl'ye aldım. Siyah kıyafetler için birebir. Çantamda taşıyorum.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben o sabundan gidip alayım yaa, çok faideli bir ürünmüş ve dolayısıyla çok faydalı bir entry olmuş. Asıl sigara kokusunu gideriyorsa bütün zamanların favorisi sabunum olur valla.
Ama yazmıştım, belki okumuşsundur, ben takıntılıyım, günde sayısız kere elimi yıkıyorum. Hal böyleyken doğal zeytinyağı sabunu kullanıyorum, yoksa ellerim beter oluyor.
Benim de yazasım gelmiş yani. :)

Bir de haftasonu Kiki Çay Evi diye bir yer gördüm. Hemen sen geldin aklıma. Fotoğrafını da çektim. Bir ara gidip keşfedeceğim. :)

kadriye dedi ki...

Küçük şeyleri görüp beni hatırlaman çok hoşuma gitti MissMüge:) Mucuk ya da X0XO(sarıldım öptüm)

Keşke blogun adını Kiki yapsaydım ya!

Adsız dedi ki...

Toz, kıl tüy toplayıcı gerçekten süper bir buluş.. Özellikle köpeğiniz varsa..

Üfürükten Prenses dedi ki...

koku giderici harika ya!!

Adsız dedi ki...

http://www.kiki.com.tr/

kadriye dedi ki...

Siu'ya:Kedi ve köpeğim yok:( ama siyahın üzerindeki tozlarda gerçekten işe yarıyor!.Monokrom sever bildirdi:)

Üfürükten Prenses'e: Beğenini bildirdiğin işin teşekkürler.

Müge'ye: Kiki, çok şirin bir mekan gözüküyor. Çaylarda da iddialılar. Rooibos çilek vanilyayı denemek isterdim.:)

Adsız dedi ki...

Aaa, bu kadarı da fazla artık! :)
Ben de gidince rooibos çilek vanilya içeydim demiştim. :)

kadriye dedi ki...

O kadar çay içinden aynı seçim, ha! hihihi Çaylar iki olsun kiki :))