Bu Blogda Ara

26 Nisan 2015 Pazar

Haftanın Lezzetleri:

Salı: Akşam Yemeği: Ratatuy (Ratatouille) Fransız usulü sebze türlüsü.. Kabakla aram olmadığından denemeyi ertelediğim bir tarifti. Çok şey kaçırmışım. Bundan böyle benim için kabak=ratatuy..Defne yaprağı ve kekik çok yakışmış. Kabağı çok seven kuzenime de tarifi verdim. Bu hafta ikinci kez pişirdi:) Sanki mısır çerezi yiyormuş gibi bir tat aldım. Deneyin!..

Perşembe: Kahvaltı: Keçi Peynirli Tost.  Tost ekmeğinin üzerine sırasıyla bir dilim keçi peyniri + bir dilim domates +biraz kuru kekik koyun. Üzerine diğer tost dilimini kapatın ve tost makinesinde pişirin. Keçi peyniri eriyince ortaya çıkan lezzet..Mmmmm..

Cuma: Peynirli Milföy Böreği.. 8 adet milföyü dondurucudan çıkarıp 10 dakika yumuşaması için beklettim. İç malzemesi: kaşar peyniri rendesi+bir yumurtanın akı (sarısı üzerine sürülecek) + 1 çay kaşığı kuru nane. Milföy hamurlarının ortasına iki tatlı kaşığı kadar iç malzemeden koydum. Milföyleri üçgen şeklinde kapattım. Üzerine çırpılmış yumurta sarısı sürdüm ve bol susam serptim. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında 20 dakika pişirdim. Sıcak sıcak servis ettim. Çat kapı gelen misafirleriniz için aklınızda bulunsun!.

Yeni lezzetlerle buluşmak üzere..

Hiç yorum yok: