Bu Blogda Ara

27 Temmuz 2015 Pazartesi

Yeni Favori Kahvaltım

Mikrodalgada  5 dakikada hazırlanan granola

Malzemeler:
  1. Yulaf Ezmesi (4 yemek kaşığı)
  2. Tuz (bir çimdik)
  3. Su (2 tatlı kaşığı)
  4. Sıvı yağ (2 tatlı kaşığı)
  5. Bal (1 yemek kaşığı)
  6. Ceviz ( kırılmış 2 ceviz içi)


-Sırasıyla tüm malzemeyi kahve kupanıza koyun ve kaşıkla karıştırın.
-Karışımı mikrodalganın orta derecesinde 2 dakika pişirin. 
-Bu süre sonunda karışımınızı bir daha karıştırın ve tekrar mikrodalgada 2 dakika pişirin.
-Karışımı mikrodalgadan çıkarın ve isterseniz 1 yemek kaşığı kuru meyve karışımı ekleyip  karıştırın. Soğumaya bırakın.
-Yoğurt veya sütle birlikte yemeniz için granolanız hazır.

Ben akşamdan granolayı hazırlıyorum. Küçük kavanoza 4 yemek kaşığı yoğurt koyup üzerine granolayı ekliyorum ve buzdolabına kaldırıyorum. Sabah kalkınca kahvaltım hazır oluyor. Pratik, lezzetli ve doyurucu bir tarif mikrodalganız varsa mutlaka deneyin!..

*Eğer karışıma kuru meyve eklemediyseniz yerken taze meyve ile birlikte tüketebilirsiniz.

*Tarifi bu siteden aldım.

Hiç yorum yok: