Bu Blogda Ara

1 Nisan 2014 Salı

kahvaltıda:2

ekmek üstü peynir ve reçel 
Tost ekmeklerini ekmek kızartma mak. kızarttım. Üzerine Seferihisarı'ndan aldığım Armola (keçi peyniri) peynirini ve onun üzerine de bu sene ilk defa yaptığım turunç reçelini sürdüm.Bir ısırıkla kendime geldim..Yanına da bu sefer sütlü çay (London Fog?) yaptım. Çay fincanının yarısına çay koydum ve üzerini süt köpüğüyle doldurdum. Çayı şekerli içenlerdenseniz vanilya şurubu veya balla tatlandırabilirsiniz..

*Armola peynirini buradan satın alabilirsiniz. Turunç reçeli de satılıyor. Alışveriş yapmışken yağlı biber turşusunu da sepetinize ekleyin..Mmmm..

* Mikrodalga fırınınız varsa süt köpüğü yapmak 45 saniye.. Cam kavanozu yarım su bardağı sütle doldurun. Kavanozun kapağını kapatın ve 15 saniye kavanozu çalkalayın. Sütün hacminin arttığını göreceksiniz. Kavanozun kapağını çıkarın ve mikrodalgaya koyun. En yüksek ısıda 45 saniye ısıtın.. Süt köpüğünüz hazır..Bu tarifle Caffe Latte de hazırlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: