Bu Blogda Ara

25 Mart 2014 Salı

kahvaltı:1

Çırpılmış yumurta, pembe greyfurt ve kızarmış ekmek..

Demir eksikliğiniz (kansızlık) varsa öğrendiğiniz ilk şeylerden biri de demir yönünden zengin besinleri C vitaminiyle birlikte tüketmek gerektiği. Demirimi arttırmak için kahvaltılarımın yeni ikilisiyle sizi başbaşa bırakıyorum.

Çırpılmış Yumurta:
  • 2 yumurta
  • 1 tatlı kaşığı su
  • 1 yemek kaşığı margarin/tereyağ
  • 1 çimdik tuz ve karabiber
Yumurtaları, tuz ve karabiberle bir kasede çatalla çırptım. Suyu ekleyip yumurtanın sarıları ve beyazı iyice karışıncaya kadar çırpmaya devam ettim. Yapışmaz tavada 1 yemek kaşığı margarin/ tereyağı eritip çırpılmış yumurtaları ekledim. Yaklaşık bir dakika sonra yumurtalar pişmeye başlayınca tahta kaşıkla  en güzeli ise chopstickle yumurtaları karıştırarak pişirdim.

-Greyfurtu zarlarından ve kabuğundan "Supreme" denilen teknikle ayırdım. Bu linkteki videodan öğrenebilirsiniz.

Bir küçük bilgi notu: Kan Grubuna Göre Beslenme'de Greyfurt AB grubuna faydalı besinler arasında.

Hiç yorum yok: