Bu Blogda Ara

27 Mayıs 2015 Çarşamba

Kahvaltı:





















Bir katı yumurta, bir kivi, maydanoz, salatalık ve ceviz..

Not: Üç ceviz içi ve bol maydanoz lazımdı. Evde kalan ceviz ve maydanoz bu kadardı.
Notun notu: Ceviz ve maydanozu alışveriş listene ekle!.
Notun notunun notu: Ceviz, kivi, maydanoz, salatalık AB kan grubuna faydalı besinlerden. 
Notun notunun notunun notu: Diyet yapmıyorum; sağlıklı besleniyorum. Evet, ekmek yemedim.
N.N.N.N.notu: Hipotiroidim (Tiroid tembelliğim) var. Teknik olarak kilolu olmam gerekirdi. Zayıfım. Metabolizma hızlandırıcısı olan yeşil çay gerçekten işe yarıyor, olmalı. Tiroid ilacı kilo aldırmıyor.
N.N.N.N.N.notuYorgun veya mutsuz hissetmek, kilo artışı, fiziksel olarak üşümek, kabızlık ve hamile kalmakta güçlük çekmek gibi belirtiler, ayrı ayrı veya birlikte görüldüğünde hipotiroidizm belirtileri olabilir. Kan tahlili yaptırın. 
N.N.N.N.N.N.notu: "Hiç Olmamış Gibi Yapalım" kitabından etkilenerek bu not kısımlarını yaptım. İtiraf.

Son Not: Kan tahlili yaptırın!..

Hiç yorum yok: